Pilates dla kręgosłupa – II

Chcesz pozbyć się bólu pleców?
Szukasz ruchu, który rozluźni napięcia w ciele, wzmocni osłabione mięśnie i pomoże w odbudowaniu sprawności?

Poznaj treningi, które zadbają o Twój kręgosłup!

ZACZNIJ ĆWICZYĆ W

PILATES STUDIO ONLINE

Czy Ty również…

 

Odczuwasz ból w ciele przy codziennych czynnościach lub po kilku godzinach w jednej pozycji?

Chciałabyś czuć w swoim ciele lekkość ?

Być sprawna aby bez bólu wykonywać wszystkie czynności ?

Chcesz wrócić do sprawności po dłuższej przerwie od ćwiczeń?

Chcesz poczuć się lepiej w swoim ciele?

Marzysz o tym, by Twoje ciało było sprawne do później starości a Ty mogła cieszyć się aktywnym życiem?

Często odczuwasz ból w lędźwiach lub masz napięte barki?

Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałaś „tak”, to czas zadbać o Twoje 

Napięcia w ciele, ból pleców, odczucie sztywności

to problemy, który możesz rozwiązać dzięki dobrze dobranym ćwiczeniom Pilates.

W jaki sposób pomogą Ci wspólne treningi:

✓ wzmocnisz osłabione mięśnie co rozluźni napięcia w ciele

✓ rozluźnisz nadmierne spięte mięśnie aby pozbyć się uczucia sztywności

✓ wrócisz do sprawności Twojego ciała, mobilności stawów co podniesie jakość Twojego funkcjonowania 

✓ odzyskasz elastyczności w całym ciele, wzmocnisz mięśnie głębokie co pozwoli Ci utrzymać sprawność na długie lata.

CO O PILATES STUDIO ONLINE MÓWIĄ UCZESTNICZKI? 

Jeśli chcesz mieć większy komfort funkcjonowania na co dzień, pozbyć się uciążliwego bólu pleców, mieć lepszą równowagę i stabilizację ciała, wrócić do formy po ciąży lub dłuższej przerwie od ruchu to

Zacznij trenować pod moim prowadzeniem w

 Pilates Studio Online!

BONUSY

Na platformie znajdziesz dodatkowe treningi rozciągania, rolowania oraz relaksację prowadzoną w ten sposób zregenerujesz ciało i umysł.

CO WYRÓŻNIA PILATES STUDIO ONLINE?

60 treningów video

na trzech poziomach zaawansowania, które są dla Ciebie dostępne 24/7. Ty wybierasz, kiedy i gdzie ćwiczysz!

PLANY TRENINGOWE

wzmacniający mięśnie dna miednicy, rozluźniające spięte plecy, plany na stres i napięcia.

wsparcie trenerki

Trenerki oraz terapeutki ruchowej, absolwentki AWF, która od 8 lat uczy kobiety świadomej pracy z ciałem.

Otrzymujesz interaktywny harmonogram dedykowany ćwiczeniom rozluźniającym napięcia Twojego kręgosłupa.

W interaktywnym studio znajdziesz lekcje pilates na 3 poziomach zaawansowania, dzięki którym w bezpieczny i efektywny sposób wzmocnisz, wysmuklisz i rozluźnisz ciało.

Ćwiczysz kiedy chcesz i jak chcesz, dobierając treningi do własnych potrzeb i możliwości. Dzięki wspólnym treningom rozluźnisz napięcia w ciele  i zrobić w swoim życiu więcej miejsca na spokój i spełnienie.

Stań na macie i zadbaj o zdrowie twojego kręgosłupa!

99,00 PLN

Dostęp na 30 dni

240,00 PLN

Dostęp na 90 dni

Najczęsciej wybierany karnet

380,00 PLN

Konsultacja + dostęp na 30 dni

najlepszy wybór na start

Z kim będziesz trenować?

Nazywam się Ola Szymańska i pomagam kobietom zadbać o sprawność fizyczną i równowagę psychiczną.

W 2016 roku ukończyłam szkołę metody Pilates. Doświadczenie zdobywałam w Hiszpanii i Portugalii, gdzie uczyłam się holistycznego podejścia do ruchu, pracy z wadami postawy, emocjami, stresem i napięciem w ciele.

Jestem absolwentką Warszawskiego AWF oraz terapeutką Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu.

Treningi ze mną to przygotowanie ciała do życia, do codziennych czynności typu siadanie, pochylanie się, wstawanie, czyli przygotowanie ciała do ruchu.

Zapraszam do Pilates Studio Online, gdzie zaczniesz ćwiczyć prawidłową postawę i aktywujesz mięśnie dna miednicy w świadomy sposób.

Ola Szymańska

Opinie o pracy ze mną

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie potrzebujesz sprzętu ani nawet sportowych butów – wystarczy mata. Zadbaj o przestrzeń treningową. Zapal świeczkę lub przewietrz pokój.

Po 2 tygodniach czyli po 4-6 treningach zobaczysz jak Twoje ciało się zmienia. 

Po każdym treningu poczujesz ulgę w ciele.

Gdy nie masz czasu wybierz krótkie zajęcia tj. 10-25 minut. Najważniejsza abyś zadbała o zdrowy ruch i byłą regularna.

Najlepsze efekty osiągniesz, gdy będziesz realizować pełne treningi spośród 40  treningów pilates (50-60 minut). Zacznij od harmonogramu „ZDROWIE MIĘŚNI DNA MIEDNICY”.

Dzięki ćwiczeniom online nie musisz tracić czasu na dojazdy, przebierać się specjalnie w sportowe ciuchy i buty. Otrzymujesz dostęp do wszystkich treningów na platformie treningowej 24h/7 dni w tygodniu. Możesz wrócić do ulubionych treningów, kiedy tylko chcesz

Zadbałam też o precyzyjne opisy ćwiczeń, dzięki którym możesz sprawdzić, czy prawidłowo je wykonujesz.

Możesz do mnie napisać na maila lub umówić się na indywidualne prowadzenie.

W pso masz dostęp do hamornogramu „ZBUDUJ WSPIERAJCE NAWYKI”, który składa się tylko z krótkich treningów 15/20 min. 

Zacznij z tym co masz i daj sobie czas. Po kilku treningach twoje ciało samo będziesz chciała wrócić na matę!

Pilates, który prowadzę ma na celu wyrównać balans mięśniowy, a to pozwoli zniwelować skutki skrzywienia bocznego jaką jest skolioza. Sama nosiłam gorset ortopedyczny, a więc wiem jak ważny jest ruch specjalistyczny przy wadach postawy.

Rwą kulszowa potrzebuje ruchu, nie lubi stresu ani skoków, biegów. Pilates będzie idealną formą minimalizowania epizodów bólowych oraz pomoże w regeneracji tkanek. Nasze ciało zostało stworzone do ruchu, a Pilates to bezpieczna forma dla każdego.

Treningi, które prowadzę sprawdzą się przy zwyrodnieniach jak i bólu kręgosłupa. Ich celem jest wzmocnienie centrum – core, rozluźnienie napięć i odzyskanie elastyczności w ciele.