Webinary – oferta – I

8 filarów zdrowia, odporności i optymalnego poziomu energii

2 godziny i 50 minut fundamentalnej wiedzy dla każdego komu zależy na zdrowiu, wysokim poziomie energii, oraz efektywnej pracy układu hormonalnego, odpornościowego, nerwowego etc. Zbuduj solidny fundament, połącz go z dietą i czując się dobrze realizuj wszystkie swoje cele.

Cena: XX zł

Chciałabyś każdego dnia wstawać w dobrym nastroju, pełna energii i ochoty na wyzwania dnia codziennego? Zależy Ci na zdrowiu i długim życiu w pełni sił fizycznych i umysłowych?
Nie chcesz zmagać się z:

  • przewlekłym zmęczeniem,
  • brakiem energii,
  • zaburzeniami koncentracji,
  • brakiem chęci i motywacji,
  • bólem głowy, mięśni,
  • nerwowością i poczuciem irytacji bez wyraźnej przyczyny,
  • wypadaniem włosów,
  • problemami skórnymi,
  • zaburzeniami hormonalnymi,
  • wzdęciami, zaparciami, gazami, etc.

To szkolenie powstało w odpowiedzi na liczne pytania zadawane w wiadomościach na instagramie, facebooku, czy mailowo:

„jaką dietę poleciłabyś mi ze swojej oferty, mam ……… (tu pada nazwa choroby) i poczułam, że to jest czas, aby zadbać o swoje zdrowie ponieważ doskwiera mi …… (tu pada lista dolegliwości)”,

„jaką dietę poleciłabyś mi ze swojej oferty, chciałabym zredukować masę ciała, ale doskwiera mi …… (tu pada lista dolegliwości)”,

„jaką dietę poleciłabyś mi ze swojej oferty, jestem zdrowa, ale doskwiera mi …… (tu pada lista dolegliwości)”.

Dieta jest szalenie istotna, ale mam pełną świadomość bazującą na doświadczeniu własnym oraz gabinetowym, że jeżeli nie zadbamy o fundament, to nie uzyskamy efektów jakich oczekujemy. Pracując z pacjentem w gabinecie mam czas, aby wiele kwestii omówić. Odpisując na wiadomość mailową czy instagramową nie mam możliwości przekazać informacji, które przekazuję na tym prawie 3-godzinnym szkoleniu.

To szkolenie to fundament. Na przedstawionej tu wiedzy zbudujesz zdrowie, odporność i dobre samopoczucie. Koniec z jechaniem na oparach. Koniec z przewlekłym zmęczeniem i brakiem energii. Koniec z przesileniem wiosennym czy jesiennym.

Podczas 2 godzin i 50 minut omówię:

Znaczenie snu jako fundamentu regeneracji i naprawy.

  • dowiesz się co dzieje się z Twoim organizmem w sytuacji, kiedy śpisz za mało, nieefektywnie ilościowo i jakościowo,
  • opowiem dlaczego Ci którzy mówią, że śpią po 4-5 godzin bo robią wielkie kariery i biznesy wciskają Ci kit w który nawet sami nie wierzą, 
  • dowiesz się dlaczego wybudzasz się w nocy, jakie są najważniejsze przyczyny problemów ze snem, jak wyjść z tego błędnego koła, w końcu się wyspać i porządnie zregenerować,

Znaczenie życia w zgodzie z rytmami okołodobowymi.

  • dowiesz się co to są te rytmy okołodobowe o których się ostatnimi czasy tak dużo mówi,
  • co to znaczy, że każdy narząd wewnętrzny ma swój własny zegar mierzący czas i do czego nam to potrzebne,
  • dlaczego jeść powinno się za dnia, a spać w nocy,
  • jak ustawić nasze wewnętrzne zegary, aby organizm pracował zgodnie z fizjologią, żebyś czuła się dobrze i żeby Twoje narządy i układy pracowały bez zarzutów,

Niezbędną suplementację.

  • dowiesz się, dlaczego powinnaś dążyć do suplementacji jedynie dwóch fundamentalnych produktów, a nie garści tabletek,
  • dlaczego te dwa fundamentalne produkty są tak ważne dla Twojego organizmu i dlaczego należy je suplementować,

Fundament zdrowia zaczerpnięty z medycyny japońskiej oraz ogromu prac naukowych (830 badań w bazie medycznej PUBMED w 2000 roku, aktualnie po 3000 rocznie).

  • dowiesz się, jaki problem, który za chwilę uderzy w ich finanse, dostrzegają uważne państwa, jak sobie z tym radzą i dlaczego Ty też powinnaś wdrożyć te praktyki,

Znaczenie aktywności fizycznej dla zdrowia.

  • dowiesz się dlaczego siedzący tryb życia to prosta droga do niedołężności i zależności w podeszłym wieku – uwierz mi, nie chcesz tego, 

Wpływ stresu na funkcjonowanie organizmu.

  • dowiesz się co się dzieje z Twoim organizmem pod wpływem kaskady hormonalnej,
  • jak to się dzieje i dlaczego w stresie przerabiasz mięśnie na tkankę tłuszczową,
  • dlaczego nie wyrównasz się hormonalnie, nie dojdziesz do remisji choroby autoagresywnej jeśli żyjesz w przewlekłym stresie,
  • jak rozpoznać że żyjesz w przewlekłym stresie i co z tym zrobić?

Jak jeść, żeby wycisnąć z jedzenia jak najwięcej.

  • dowiesz się co to jest ATP, po co Ci to potrzebne, jak zwiększyć jego produkcję i jak na własne życzenie fundujesz sobie brak energii,
  • dlaczego nie ma takiej jednostki chorobowej „taka Twoja uroda” i objawem jakich chorób i zaburzeń mogą być dolegliwości, które Twój lekarz zrzuca na stres i pęd dzisiejszego świata,

Skąd niedobory, jeśli Twoja dieta jest doborowa i gęstoodżywcza.

  • dowiesz się skąd biorą się problemy z przewodem pokarmowym, kwasowością żołądka, czy dysbioza jelitową.

Budując te 8 filarów, zbudujesz fundament. Zdrowie masz tylko jedno, a utraconego nikt Ci nie zwróci. Dbaj o siebie. 

Materiał wideo dostępny po zakupie z poziomu Konta użytkownika



Kim jestem?

Podczas spotkania zapytam Cię o wszystkie detale, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na efektywność treningów, a w szczególności na bezpieczeństwo wykonywania ćwiczeń.

W trakcie spotkania chcę poznać Ciebie, Twój punkt widzenia i cel treningowy. To pozwoli mi stworzyć dla Ciebie plan ćwiczeń idealnie dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości.

To właśnie Twoje potrzeby będą zawsze głównym punktem odniesienia w naszej rozmowie. Moim zadaniem jest stworzyć koncepcję treningowo-regeneracyjną tak, abyś osiągnęła to co dla Ciebie ważne.

Po konsultacji otrzymasz na maila indywidualny 30-dniowy plan treningowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz karty pracy ułatwiające obserwację i mierzenie postępów.

Jeżeli Twój cel jest długoterminowy, podzielę go na kilka krótszych okresów, które będziesz realizowała etapami. W takim wypadku będziemy spotykać się na konsultacjach co 2-3 tygodnie.

ZDROWIE-STRES-NAPIĘCIA-SPOKÓJ-PILATES- OLA- SZYMANSKA

FAQ

  1. Nie jesteś systematyczna w treningach i chcesz to zmienić raz na zawsze.
  2. Często odczuwasz napięcia w ciele, bóle mięśni, stawów.
  3. Nie wiesz od czego zacząć i potrzebujesz indywidualnego wsparcia.
  4. Wiesz, że w Twoim życiu brakuje ruchu, a cały czas blokuje Cię głowa.
  5. Masz zdiagnozowane pady postawy-ograniczoną mobilność, brak pełnej sprawności.
  6. Chcesz zadbać o siebie skutecznie i bezpiecznie. Wracasz do aktywności fizycznej lub zaczynasz stawiać 1 kroki na macie.
  7. Jesteś po kontuzji lekarz zalecił Ci aktywność fizyczną.
  8. Planujesz ciążę i chcesz świadomie przygotować swoje ciało do zmian fizjologicznych związanych z ciążą.
  9. Odczuwasz napięciaw cielsne skutek stresu.

  1. Regularnie ćwiczysz i nie masz problemu ze znalezieniem czasu na trening.
  2. Ruszasz się od lat i wiesz jak  robić  to bezpiecznie i efektywnie.
  1. Pomogę Ci  nazwać i zrozumieć Twoje cele i zaplanować je w czasie.
  2. Otrzymasz prowadzenie i wsparcie  w budowaniu trwałych nawyków treningowych.
  3. Prowadzę Cię przez cały proces  do nabycia kompetencji, poprzez które zadbasz o swoje zdrowie holistycznie.
  4. Zrozumiesz potrzeby swojego ciała i małymi krokami wprowadzimy zmian.
  5. Będziesz ćwiczyła bezpiecznie i efektywnie, a dzięki temu unikniesz kontuzji nie zmarnujesz czasu.
  6. Możliwość pełnej korekty w czasie treningu- ćwiczymy z kamerą.
  1. Pomogę Ci  nazwać i zrozumieć Twoje cele i zaplanować je w czasie.
  2. Otrzymasz prowadzenie i wsparcie  w budowaniu trwałych nawyków treningowych.
  3. Prowadzę Cię przez cały proces  do nabycia kompetencji, poprzez które zadbasz o swoje zdrowie holistycznie.
  4. Zrozumiesz potrzeby swojego ciała i małymi krokami wprowadzimy zmian.
  5. Będziesz ćwiczyła bezpiecznie i efektywnie, a dzięki temu unikniesz kontuzji nie zmarnujesz czasu.
  6. Możliwość pełnej korekty w czasie treningu- ćwiczymy z kamerą.